صدام برای چهارمین بار زنده شد!
سایت خبرهای جدید ایران
جديدترين خبرهای ورزشی، اقتصادی، پزشکی و حوادث از اقصی نقاط ایران و جهان

در اين فايل صوتي آمده است: من موجودي نيستم و نبودم كه اجازه دهم گرگ هاي اشغالگر وطن به من دست پيدا كنند و چه برسد به اينكه اجازه دهم به ريش هايم دست بزنم و يا من را (با خنده ) اعدام كنند من الخضرا را به الحمرا تبديل مي كنم و باغ هاي بغداد را با خون اشغالگران سيراب خواهم كرد.

وی در ادامه گفته است: حزب الدعوده مزدور و كردهاي خائن هم منتظر من باشند تا سزاي خيانت و جنايت را كف دستشان بگذارم. من صدام هستم و مي دانيد صدام كيست؟ صدام رئيس جمهور عراق سرافراز ثروتمند بزرگ است من صدام هستم و بزودي چهره خود را به جهان نشان خواهم داد مردم عراق منتظرم باشند منتظر!

روزنامه «السوسنه» اردن نيز نوشت: اكنون مي توان ادعاي برخي افراد كه گفته اند آنكه اعدام شد بدل صدام يعني «ميخائيل» بوده را با تامل نگريست.

اين چهارمين بار است كه صدام اعلام زنده شدن مي كند و اتفاقا هربار هم رسانه هاي اردني او را زنده اعلام و پيام هاي حماسي او را منتشر مي كنند.

منبع: niksalehi.com


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط محمد لشگری
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 615
بازدید دیروز : 904
بازدید هفته : 2922
بازدید ماه : 5341
بازدید کل : 211640
تعداد مطالب : 404
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1