هوایپمای جاسوسی آمریکا توسط ایران سرنگون و به غنیمت درآمد
سایت خبرهای جدید ایران
جديدترين خبرهای ورزشی، اقتصادی، پزشکی و حوادث از اقصی نقاط ایران و جهان

خبرگزاری های ایران به نقل از یک مقام آگاه نظامی کشورمان اعلام کردند: یک فروند هواپیمای بدون سرنشین پیشرفته جاسوسی آمریکایی از نوع "RQ170" توسط نیروهای مسلح ایران ساقط و با اندک خسارتی در اختیار ایران قرار گرفت.

به گزارش
عصر ایران، این مقام آگاه نظامی ایران با اعلام این خبر اضافه کرد:‌ با کنترل مناسب فضای کشور و تسلط اطلاعاتی نیروهای مسلح، واحدهای جنگ الکترونیکی و پدافند هوایی موفق شدند با اقدامات عملیاتی خود یک فروند هواپیمای بدون سرنشین پیشرفته جاسوسی آمریکایی از نوع "RQ170" را که به طور محدود به مناطق مرزی شرق کشور تجاوز کرده بود، کشف و از کنترل متجاوزین خارج ساخته و آن را با اندک خسارتی سرنگون کرده و در اختیار بگیرند.

این مقام نظامی تاکید کرد: نظر به وقوع تجاوز آشکار مرزی، اقدامات عملیاتی و الکترونیکی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بر علیه پرنده‌های متجاوز، به مرزهای کشور محدود نخواهد ماند.

واکنش ناتو

شبکه بی بی سی عربی خبر داد: ناتو (پیمان نظامی آتلانتیک شمالی) به فرماندهی آمریکا که رهبری نظامیان خارجی در افغانستان را برعهده دارد در واکنش به این خبر اعلام کرد : هواپیمایی که ایران می گوید آن را سرنگون کرده به احتمال زیاد همان هواپیمایی است که هفته پیش بر فراز افغانستان ناپدید شد.

واکنش آمریکا

یک مقام آگاه نظامی آمریکا در این باره به رویترز گفت: نشانه ای وجود ندارد که ایران ، این هواپیما را مورد هدف قرار داده باشد.

منبع: asriran.com


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط محمد لشگری
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 521
بازدید دیروز : 904
بازدید هفته : 2828
بازدید ماه : 5247
بازدید کل : 211546
تعداد مطالب : 404
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1